Bewertungen von Ookini Nijmegen

Neue Beurteilungen

5.0
R. Peeters
16 September 2023

Alles was weer super lekker. Tot de volgende keer!

Berbke van Ginneken
16 September 2023

Eerste keer besteld bij Ookini en zeer tevreden! Vis was echt heel vers, bezorging op tijd en we kregen zelf wat extra’s bij onze bestelling. Volgende keer bestellen we weer bij Ookini :)

Lotte
30 Juli 2023
Suzanne
27 Juli 2023
Ursula
26 Juli 2023

Netjes op tijd! Was weer super lekker! Bedankt voor de verrassing!

Martijn
23 Juli 2023

Belangrijk: rijst en vis van goede kwaliteit!! Kreeg een cola van het huis. Erg aardig. Bij voorkeur hadden we iets meer en wat sterkere wasabi ontvangen. Gaan vaker hier bestellen.

Rob
23 Juli 2023
Sandra
18 Juli 2023

We hadden 2 poke bowls besteld (1 poke Sashimi en 1 poke Maguro). Helaas kregen we ipv de poke Maguro een poke zalm. Omdat ik niet van zalm houd, heb ik hem niet opgegeten want alles smaakte naar zalm. Jammer, want het is zonde vh geld en ik had geen poke bowl waar ik wel zin in had. Mijn man vond zijn poke bowl overigens erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
15 Juli 2023

Vers, snel en vrij van sesam, zoals gevraagd

D
15 Juli 2023

Altijd top. Snel en heerlijk!

Ed
1 Juli 2023

Prima. kwaliteit alleen wat weinig wasabi erbij gekregen. Ook sojasaus was niet zo veel.

Pieter van Luijk
30 Juni 2023
Floortje
30 Juni 2023

Prima sushi, ook glutenvrij!

Peeters
8 Juni 2023

Het was weer genieten van de heerlijk sushi en warme snacks.

Marieke
28 Mai 2023

Geen alles was top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Steven
27 Mai 2023

Heerlijke sushi en echt goede jakatori stokjes en snel geleverd. Aanrader

papavoine
24 Mai 2023

fijne service, de kadootjes zijn leuk en lekker

C
23 April 2023

Goed!

D
14 April 2023
c.wijgerse
2 April 2023

Sushi was goed jammer dat er geen unagi bij was ,kan ik ook andere sushi bestellen zonder of minder komkommer omdat ik komkommer minder lekker vindt maar verder was het erg lekker gr.c.wijgerse n.b ben al heel lang klant bij jullie ook al toen Jesse er was waar ik een goed kontakt mee had en mij hielp met de bestelling gr

Wendy
30 MĂ€rz 2023

Het was weer heerlijk! We hebben er weer van genoten

Anouk
29 MĂ€rz 2023

Wij zijn groot fan van de sushi van Ookini. Voor het eerst pokebowls besteld en ook die zijn ook top!!

Rood
21 MĂ€rz 2023

We waren ernstig verrast toen de bestelling 5 kwartier te vroeg werd bezorgd. Heel jammer omdat er ook warme gerechtjes bij zaten die we uiteindelijk koud konden opeten. Ik begrijp dat een bestelling door drukte ietsjes kan afwijken van de gewenste bezorgtijd, maar ruim een uur te vroeg valt wel buiten die marge. Wij konden ook echt niet eerder gaan eten. Er zaten ook warme gerechtjrs bij die we uiteindelijk dus koud konden opeten. Ik ben al jaren klant van Ookini en vond de kwaliteit deze keer ook tegenvallen. Echt jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kiki
12 MĂ€rz 2023
Iris
5 MĂ€rz 2023

Super lekker en op tijd

R. Peeters
26 Februar 2023

Ondanks de afstand waren de warme gerechten nog warm. En zoals altijd was alles weer overheerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geraldine
25 Februar 2023

Snelle en vriendelijke bezorging. Betreft het eten, 2 soorten rollen vielen direct uit elkaar. Volgende keer iets minder vulling wellicht. Super attent briefje en extratje erbij!

Nicky
21 Februar 2023

Altijd lekker, bedankt voor het extraatje!

Jolein Rademakers
18 Februar 2023

Stipt op tijd! Iets extra's erbij gekregen en het was weer heerlijk! Prijs vind ik wel hoog maar dat is overal tegenwoordig. De kinderen genieten er ook volop van!

L.
18 Februar 2023

Was weer heel goed en sashimi zalm ook weer heerlijk.

Linda
14 Februar 2023

Was weer super! Dank je wel voor de attentie.

Emma
8 Februar 2023

Bestelling was snel bezorgd en het was weer erg lekker! Absolute aanrader!

Antoon
29 Januar 2023
Chantal
27 Januar 2023

Het was weer heerlijk, royale portie, snel bezorgd. Altijd fijn bij ookini

Lianne de Bruijn
23 Januar 2023

Heerlijk en vers! Zoals het hoort. Bezorging kwartiertje later dan verwacht, maar je krijgt hiervoor netjes een mail! Ook wat extra sushi gekregen bij mijn bestelling. Ga zo door

Margriet
21 Januar 2023
D
20 Januar 2023
Richard Peeters
15 Januar 2023

Zoals altijd weer top. Een tijdje werd hier niet meer bezorgd. Gelukkig nu wel weer bezorging mogelijk in deze regio. Meteen gebruik van gemaakt.

Margriet
15 Januar 2023

Helemaal prima, alleen heb ik nu meerdere keren de flamed-salmon nigiri besteld en de gewone zalm nigiri gekregen. Kan gebeuren, maar is nu al een paar keer gebeurd. Graag goed op letten :)

Dani
12 Januar 2023

Wow đŸ€© super snelle bezorging. Sushi was heerlijk en nog lekker warm.

Rene
9 Januar 2023
Esra van den Broek
7 Januar 2023

Altijd fantastisch! En ook lief dat we de laatste tijd altijd wat extra krijgen :)

Eefke
7 Januar 2023

Sushi heel erg lekker en vers. Ook wat spontane lekkere extraatjes gekregen bij onze bestelling, werd erg gewaardeerd

Nicky
5 Januar 2023

Heerlijk! En bedankt voor het extraatje :)

Sophie
31 Dezember 2022

Weer heerlijk, goed verzorgd en precies op tijd. Heel blij ook met de duidelijke imgredienten weergave op site/app ivm allergenen.

Jasper
30 Dezember 2022

Heerlijk en top service

Rinske
29 Dezember 2022

Het lijkt wel of de sushi kleiner en de sashimiplakjes dunner zijn geworden. Verder is de kwaliteit nog steeds vers en goed.

Emil
26 Dezember 2022
Rob Gesthuizen
24 Dezember 2022

Keurig op tijd bezorgd, Mooi verzorgde bestelling, Kwaliteit perfect, Prijs zeer acceptabel

Died
24 Dezember 2022

Prima Sushi Goede prijs kwaliteit

Tom
19 Dezember 2022
S
15 Dezember 2022
Frijke
3 Dezember 2022

Lekkere sushi, aardig personeel, goede prijs kwaliteit verhouding!

Margriet
3 Dezember 2022

Graag geen plastic gras meer tussen sushi, voor de rest was de sushi lekker en op tijd bezorgd. Nooit klachten over Ookini!

Chantal
1 Dezember 2022

Heerlijk eten, snelle bezorging

Jimmy
23 November 2022

Helemaal geweldig weer! Top kwaliteit en snel! Dank voor de kleine extra met briefje! Ga zo door Ookini! Wij bestellen weer snel 😁

Margriet Klein
20 November 2022
Nina
20 November 2022

Snel, goed eten en super vriendelijke mens. Ook relatief lagere prijs dan anderen maar kwaliteit is er niet minder om!! Top!

Floor
19 November 2022

Sushi was heel lekker maar ruim een uur te laat....

nvt
13 November 2022
M
9 November 2022

Royaal te laat (meer dan een half uur)!

L. Anoniem
6 November 2022

Was weer vers en erg lekker. Het was druk en waren later maar heel netjes gebeld dat het wat later werd dan gevraagde tijd. Paar extra sushi erbij. Toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans-Peter
30 Oktober 2022

Iets te laat maar ooooooh zo lekker. Pure verse sushi 🍣 een genot!!!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Astrid
30 Oktober 2022

Bezorging was zelfs 15 minuten eerder!

Roos
28 Oktober 2022

Ruim op tijd bezorgd. Heerlijke sushi, echt genoten! Zelfs wat extra gekregen, top. Kleine tip: verse gember is echt lekkerder dan uit een zakje en sojasaus was wat weinig. Verder absolute aanrader!

Skadi van Hemert
25 Oktober 2022

Heerlijke poke bowls. Begreep van de bezorger dat hij niet wist of de fooi (online) ook naar hem toe ging. Hoop dat wel dat fooi gedeeld wordt

Anne
22 Oktober 2022

Bestelling werd al snel bezorgd en was van goede kwaliteit. We hadden (te) ruim besteld, dus best wat over.

Sophie
21 Oktober 2022

Heerlijke verse sushi, eerlijke prijzen en vriendelijke service. Beste sushi van Nijmegen!

Noortje
17 Oktober 2022

Altijd top en wat extras er bij 🐝

Isabel
17 Oktober 2022

Super sushi. Heel blij

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ankie Steppe
16 Oktober 2022

Smaakt elke keer weer lekker, ruim voldoende en dat extraatje is elke keer een leuke verrassing

Tom
16 Oktober 2022
HP
15 Oktober 2022

Lekkere verse sushi
.. wat wil je nog meer!!!

Emilie
14 Oktober 2022

Lekkere poké bowl en snel geleverd. We kregen ook gratis sushi van het huis erbij. Top service!

Sushi
13 Oktober 2022
Charlotte
9 Oktober 2022

Het was weer prima!

Maaike
8 Oktober 2022
Jolein Rademakers
7 Oktober 2022

Super service!

Christine Van Weynsbergen
6 Oktober 2022

Heel attent zat er een extraatje bij. Was heel lekker.

Margriet
3 Oktober 2022
Susanne
2 Oktober 2022

Wederom weer super lekker gegeten! altijd goed verzorgd en zelfs met gratis extra sushi en drinken.

R. Peeters
1 Oktober 2022

Gewoon weer super als altijd!

Nicole
1 Oktober 2022

Jammer dat de stukken komkommer steeds groter worden en de stukjes vis en avocado kleiner. Ook vind ik het echt belachelijk dat er €0,10 in rekening wordt gebracht voor een plastic tasje terwijl het in een papieren tas zit. Als het echt een plastic tas zou zijn prima maar nu betaal je voor niks. €0,10 per bestelling die ze gratis verdienen

Marieke
25 September 2022

Lekkere sushi, goede bezorging en al 4 keer een extraatje erbij! Goede ervaring dus

E. Lindhout
19 September 2022

De bestelling werd een uur te vroeg bezorgd (17:00 ipv 18:00), ik was gelukkig net thuis. een kwartier eerder of later, geen probleem maar een uur!?

Noor
18 September 2022

Altijd top! Snel bezorgd, lekker, en extra nigiri gekregen :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.
5 September 2022
Iris
30 August 2022

De sushi was twee uur te laat, we hebben gebeld met het restaurant nadat het drie kwartier te laat was en kregen te horen dat het onderweg was. Weer een uur later nog niks ontvangen en weer gebeld en bleek dat het toen onderweg was. We werden dus niet veel wijzer. En uiteindelijk dus dik twee uur moeten wachten op ons eten. Toen het eten er was waren de warme gerechten helaas koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liesbeth Spruijt
28 August 2022

Heerlijke verse sushi. Extra bij gekregen. Stond op tijd klaar.

HP v Velthoven
17 August 2022

Het eten was 'over' heerlijk! Bezorging was later dan gepland. Goede service!!!!!

Kim
14 August 2022

Heerlijk verse sushi! Super attent briefje erbij met een lekker extraatje en ook nog een gratis blikje drinken! Bedankt! Het was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natascha van Dam
10 August 2022

Top service, heerlijk eten... goede website, vlotte levering en vriendelijk personeel

Cherelle de Leeuw
6 August 2022

Zoals altijd hartstikke lekker. Één klein dingetje: ik had als bezorgtijd 18:15 aangegeven, maar de bezorger was er al om 17:45. Het was een gelukje dat ik al thuis was, maar dat was nogal onhandig geweest anders. Verder top!

Sander
2 August 2022
Hanneke
1 August 2022

Heerlijk als altijd! Bezorging te vroeg, wat in dit geval prima was, maar niet altijd goed uitkomt.

Marieke
31 Juli 2022

Heerlijk gegeten en als verrassing extra sushi erbij gekregen. Super service en vriendelijke bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sam
30 Juli 2022

Altijd snel bezorgd en lekker

Theo
29 Juli 2022

Heerlijk verse sushi !!

Jeroen de Blik
24 Juli 2022
Loekie
21 Juli 2022
Fabian Reijnen
12 Juli 2022

Lekker, snel geleverd, goede kwaliteit Ă©n een extra presentje? Ik denk dat ik een nieuwe vaste klant geworden ben!

HP
10 Juli 2022

Super vers en smaakvol!!! Perfecte bezorging

Chantal
3 Juli 2022

Het was allemaal weer smakelijk en goed gevuld. Leuk die extra sushi er gratis bij met handgeschreven briefje. Erg attent Supersnelle bezorging door een spontane beleefde jongeman

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sophie
3 Juli 2022

Super snelle bezorging. Warme maaltijd zelf nog te heet om direct te eten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.